czwartek, 12 listopada 2015

Kanapeczki :-)


Witam.

Oglądałam ostatnio program na ABC „Niejadki i inne przypadki”, w sumie tylko kawałek. Pani robiła tam pyszne domowe hamburgery, naszło mnie, że też takie zrobię w domu i mężowi do pracy. 
Tak więc zabrałam się do pracy, ale trochę inaczej zrobiłam to niż pani Natalia.


Wzięłam pół kilo mięsa mielonego wieprzowo –wołowego i dodałam do niego startą na drobnych oczkach marchewkę, ćwiartkę selera, i pół papryki czerwonej, posiekałam natkę pietruszki, trochę koperku i szczypiorku, żeby było zielono. J J J  



 Usmażyłam cebulkę na złoty kolor i też dołożyłam. Łyżkę sezamu i siemię lniane oraz bułkę namoczoną w wodzie, jedno jajko, łyżkę kaszy manny no i bułkę tartą, tak żeby to wszystko połączyć. 
Z przypraw to nasypałam lubczyku, pokroiłam dwa ząbki czosnku, sól, pieprz  i trochę papryki czerwonej ostrej.






 Z masy uformowałam kotlety które usmażyłam. 


Później do bułki sałatka którą dałam na koniec bo sobie zapomniałam, kotlecik, ser żółty, pomidor i na koniec jajko sadzone .







 Wyszło pyszne. 
Mi smakowało, mężowi też, dla córy musiało być to trochę okrojone. 
Ona woli gdy wszystko jest podane osobno, a nie razem (czyli nie lubi sałatek, ale woli zjeść owoce albo warzywa w całości). 

A oto jak się prezentują. 

Pyszne polecam spróbować, do tego masy mięsno -warzywnej mi zostało więc zrobiłam z tego pulpety na obiad, do ziemniaków. Czyli dużo wszystkiego, a do tego zdrowo i oszczędnie. 

   

3 komentarze: