wtorek, 27 października 2015

jeżyki na kredki-pomysł na prezent 2



Miałam chwilkę czasu i zajęłam się ozdobieniem jeszcze  dwóch pniaczków na prezenty pod choinkę dla dzieci.



 Jeden dla mojej córki i drugi dla mojego chrześniaka. Akurat oboje są prawie w tym samym wieku. 

Tym razem kupiłam na allegro tu jest strona. 

 http://allegro.pl/nowosc-naprasowanki-latki-termo-aplikacje-motyl-i5597598139.html

Motyla i piłkę z butem oraz trochę guzików z literkami jeszcze dla ozdoby. Reszta była z odzysku tak jak za pierwszym razem.





Wszystko przykleiłam klejem butapren, a motyl i piłka to były naprasowanki więc je udało się żelazkiem przylepić. 

Efekt chyba wyszedł fajny. I myślę, że dzieci będą zadowolone. 

Wykonanie takiego prezentu nie jest bardzo czasochłonne. Najtrudniejsze to było zgromadzić cały materiał potrzebny do zrobienia. 

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz