wtorek, 8 marca 2016

Zestaw MOJE UKŁADANKI dla dziecka






Zakupiłam ostatnio za namową pewnej pani taki zestaw dla mojej córki.
 Są to:

 MOJE UKŁADANKI  Ćwiczenia sylabowe do nauki czytania  
   Autor: Agnieszka Fabisiak- Majcher i Elżbieta Ławczys
    Wydawnictwo: WiR


Zestaw całkiem, całkiem. Córka zainteresowana, bawimy się w układanie elementów. 
Razem czytamy i wymyślamy historyjki z poszczególnych obrazków albo z grupy obrazków. Młody też lubi je obracać w rączkach. Są wykonane na twardej tekturce więc tak szybko się nie zniszczą. 

Z młodą rysujemy, malujemy, czytamy, układamy, wycinamy budujemy, no robimy różne cuda czasami. Chciałam, żeby miała coś co się jej spodoba do zabawy, ale co będzie również jak to się teraz ładnie mówi edukacyjne. Myślę, że zestaw fajny i zostanie z nami na dłużej. Dobrze wykonany, ale o tym już pisała, bardzo wygodna teczka do przechowywania tego wszystkiego. Moja córka skończyła już trzy lata i chętnie się tym bawi, a przy okazji uczy. Są również karty dla starszych dzieci, które uczą się czytać my na razie z nich nie korzystamy.    
Polecam. 



























   

2 komentarze:

  1. Ciekawa rzecz. Mojej Młodej lubiącej literki i czytanie z pewnością by się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że na pewno tak. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń