wtorek, 22 września 2015

Ciekawa książka....

Czytałam ciekawą książkę. Polecę ją każdemu kto lubi takie przygodowe książki. 
Autor to Andy McDermott,
 a tytuł to  Przymierze Genesis. Na odwrocie książki napisane: 
Legenda najstarszej cywilizacji zapomniana przez historię. 
Hm... mnie to zaciekawiło i przeczytałam. 
Choć książka jest trzecią z serii to można spokojnie ja przeczytać, bo każda historia jest o czymś innym, więc spokojnie nie wejdziemy w środek jakiegoś wątku. 
Polecam dlatego, że pokazuje nam inne rozwiązanie, daje do myślenia, co by było gdyby to była faktycznie prawda? Trzeba się trochę zastanowić nad zagadnieniem które porusza. Mnie zdziwiła, szczególnie że długo nie mogłam się domyślić czego szukają i co takiego ciekawego jeszcze można umieścić (znaleźć) w Edenie. 
W takim ogrodzie mogło by być dożo ciekawych rzeczy ale rozwiązanie tej zagadki mnie zdziwiło i bardzo mi przypadło do gustu. Trochę dożo opisów które przyznaję się szczerze omijałam. 
Na pewno jeśli będę mieć okazję sięgnę jeszcze po książki tego autora. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz